اس اسی های وفادار بیان تو

قدم همه استقلالی های وفادار رو چشم ماست

اس اسی های وفادار بیان تو

قدم همه استقلالی های وفادار رو چشم ماست

صدرمون رو پس فرستاد!!!!!!!!

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، فریدون زندی که زننده هر دو گل استقلال در مصاف مقابل سایپا بود، در مورد تساوی استقلال در پایان این بازی گفت: به کسب تساوی بسنده کردیم، اما من معتقدم ما امروز حتی شانس برد هم داشتیم. وی در مورد گلزنی‌اش در این بازی گفت: دو گل زدم، البته یک شوت دیگر هم به سمت دروازه حریف زدم که می‌شد به گل تبدیل شود. جا دارد از آقای مظلومی هم تشکر کنم که فرصتی را در اختیارم قرار دادند تا در پست تخصصی‌ام بازی کنم. حالا هم دوست دارم تا این روند همچنان ادامه داشته باشد و برای استقلال مثمرثمر واقع شوم.وی در پایان تصریح کرد: درست است که چند هفته‌ای است خوب نتیجه نمی‌گیریم، اما مطمئن باشید به زودی روندمان تغییر خواهد کرد.


با این تساوی استقلال دوباره ب صدر برگشت.ما حتی فرصت پیروزی رو هم داشتیم.ولی نشد دیگه!


و در آخر ظاهرا مجتبی نیازی ب عمل نداره.خدا کنه همیطور باشه.


نظر یادتون نره ها!من الان با وایمکس داداشم اومدم.احتمالا تا دو روز دیگه نتم وصل میشه.بای.

عجب وضعیه ها!

سلام دوستان.چطورید؟چ خبرا؟عزیزان من بالاخره از امتحانات و دانشگاه فارغ شدم تا سه هفته بعد و شروع ترم جدید!فقط این نکته رو متذکر بشم ک من غلط کنم دیگه 20واحد بردارم!دیگه 17تا بیشتر برنمیدارم!خلاصه اینکه خیلی بهم سخت گذشت و اگه این مشکل قطعیهای مکرر اینترنت رفع بشه بیشتر در خدمتتونم.

خب از اینها ک بگذریم میرسیم ب تاج خودمون.نمیدونم راجع به تیم نیم فصل دوم چی بگم.ولی ب نظر من زیاد راضی کننده نیست.با اینکه هنوز تو جدول سرور همه ایم ولی تیم افت کرده.جدایی کاپیتان تاثیر واقعا بدی گذاشته و این درست نیست.تیم نباید رو پاشنه یه نفر بچرخه.تیم ما باید ی هماهنگ کننده و بزرگتر دیگه غیر از فرهاد هم میداشت ک با رفتنش اینقدر مشکل ایجاد نشه.الان باید بگم راه قهرمانی سنگلاخی شده.امیدوارم بچه ها بتونند قهرمانمون کنند ک حداقل پرویز خان با خاطره خوش بره(البته اگه بخواد بره!من فقط شنیدم ک میخواد آخر فصل بره!).

راجع ب بازی تراکتور هم بگم ک حملات تیممون زیاد بود و اون پنالتی هم جزو اتفاقات فوتباله.این همه امتیاز از استقلال بخاطر اشتباهات داوری کم شد.حالا ی بار هم مال تراکتور کم بشه.مهمه اینه ک هوادارای ما با دیدن اشتباهات داور گوله برف و یخ پرت نمیکنند!

دربی هم ک معلوم نیست چی میشه!فکر کنم پرسپولیسی ها دست ب دست هم دادند ک ناجوانمردانه ببرن.امیدوارم خبر مصدومیت مجتبی درست نباشه.تا الان ک من ندیدم جایی صراحتا اعلام شده باشه.خدا ب داد برسه.