آقای رویانیان توهین کنی جوابت را می دهم  

فتح الله زاده: عضو هیات مدیره یعنی کسی که به سفر می آید و ویزای شینگن می گیرد؟ / آقای رویانیان توهین کنی جوابت را می دهم

مدیر عامل استقلال در مصاحبه ای بی سابقه به شدت از فرزامی و رویانیان انتقاد کرده است.

*اوضاع استقلال چطور است؟

اوضاع خیلی خوب نیست چون دوستان به تعهداتی که داده بودند عمل نکردند و ما را دچار مشکل کردند.

*این دوستان چه کسانی هستند؟

منظور من حسین فرزامی است. در تاریخ 1/12/90 در جلسه هیئت مدیره مصوب شد که فرزامی ریاست کمیته اقتصادی باشگاه را برعهده بگیرد. در این جلسه فرزامی خواست وظیفه جذب اسپانسر و تبلیغ روی پیراهن به عهده او باشد ولی متاسفانه اکنون با گستاخی تمام اعلام کرده که وظیفه هیئت مدیره پول آوردن به باشگاه نیست.

فرزامی نمی‌داند که در تمام دنیا هیئت مدیره و مدیرعامل با هم پولسازی می‌کنند و فقط این مسئله وظیفه مدیرعامل نیست. سؤال من از آقای فرزامی این است پس او برای چه چیزی عضو هیئت مدیره استقلال شده است؟ او فقط برای این عضو هیئت مدیره استقلال بود که تمام سفرها را با تیم بیاید، پول توجیبی‌اش را بگیرد و برای خودش ویزای شنگن اروپا را بگیرد و همه این کارها را هم به نام استقلال انجام دهد. آقای فرزامی! به غیر از این کارها آیا کار دیگری برای استقلال انجام داده‌ای؟

*فرزامی گفته رویانیان مثل شیر برای پرسپولیس می‌جنگد اما مدیرعامل ما این کار را نمی‌کند.

من هم مثل شیر جنگیدم. شیر باید اسپانسر بگیرد. مگر سال‌های گذشته خودم این کار را نمی‌کردم؟ این توانایی را داشتم اما شما آقای فرزامی این وظیفه را از من سلب کردید و گفتید من برای باشگاه اسپانسر می‌گیرم. اگر قرار بود فقط مسئولیت پول آوردن به عهده مدیرعامل باشد چه نیازی به این بود که هیئت مدیره تشکیل شود؟ من که سال گذشته به تنهایی این کار را انجام دادم و یک تیم کهکشانی بستم.

*آقای رسولی‌نژاد به عنوان رئیس هیئت مدیره به این مسئله ورود نمی‌کند؟

اتفاقا رسولی‌نژاد وقتی دید که این آقا کم‌کاری کرده و از وظایفش طفره رفته 15 روز است که مثل من به دنبال اسپانسر برای تیم می‌گردد. من واقعا متاسفم و تمام اتفاقاتی که فرزامی سرمان آورده را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کنم تا او بداند کم کاری کردن در یک نهاد دولتی چه تبعاتی دارد.

*وزارت ورزش پولی که باید در اختیار باشگاه قرار می‌داده را داده است؟

وزارت ورزش هنوز بودجه‌اش مشخص نشده و آنها حتی به پرسپولیس هم پولی نداده‌اند.

*پس آقای رویانیان چطور در حال یارگیری است؟

رویانیان جاهایی را سراغ دارد که می‌تواند از آنها درآمد‌زایی کند.

*فرزامی در ادامه مصاحبه‌اش اشاره کرده بود اگر فتح‌الله‌زاده نمی‌توانست از عهده کارها برآید چرا برگشت؟

آقای فرزامی! شما که این صحبت را می‌کنید چرا با استعفای من موافقت نکردید؟ مگر من پس از استعفایم می‌توانستم برگردم؟ این هیئت مدیره بود که با استعفایم مخالفت کرد. تمام این سفسطه‌هایی که فرزامی می‌کند را در مراجع قضایی پیگیری می‌کنم. او یک جام را از استقلال گرفت در حالی که تیم در حال نتیجه گرفتن بود با مصاحبه‌هایی که هر روز انجام می‌داد تیم را به هم ریخت ولی اکنون که باید باشد پیدایش نمی‌شود و یک ماه است که از او بی‌خبریم.

آقای فرزامی! آن روز که گفتی برای تیم اسپانسر می‌گیرم چرا نگفتی وظیفه هیئت مدیره پول آوردن نیست و وظیفه مدیرعامل است؟ یکی از مشکلات اصلی من در این فصل این بود که پول نداشتم چرا که شما نگذاشتید من پول بیاورم حالا که پول هم نیاورده‌ای دو قورت و نیمت هم باقی است؟

این وظیفه مدیرعامل نیست که 50 درصد درآمد‌زایی را برعهده داشته باشد بلکه وظیفه مدیرعامل و هیئت مدیره است. من متاسفم که آقای فرزامی رپورتاژ آگهی چاپ می‌کند و باشگاه استقلال را به سخره می‌گیرد. آقای فرزامی! من به خاطر شخص شما رفتم. من که کارم را بلد بودم. تو که مدعی بودی باید یک کاردان به استقلال بیاید چرا این کار را نکردی؟

عضو هیئت‌مدیره‌ای که نداند درآمد‌زایی به عهده همه مدیران باشگاه است نه مدیرعامل به چه دردی می‌خورد؟ شما در این مدت بیلان کاری‌ات را مشخص کن، تا به حال به ما یک آدامس هم نشان نداده‌ای چه برسد به جذب اسپانسر. یادت می‌آید ما برای پشت پیراهن اسپانسر داشتیم اما گفتی من این اسپانسر را می‌آورم و حتی اجازه دادیم پورسانتت را هم بگیری. چطور آن موقع نگفتی وظیفه تو پول آوردن نیست؟ آقای فرزامی نگذار دهانم بیشتر از این باز شود و توصیه می‌کنم سر جایت بنشینی.

* قضیه رفتن قاسم دهنوی به تراکتور‌سازی چه بود؟

این مسئله اشکالی ندارد. قرار بود روز گذشته به او چکی بدهیم ولی او چهارشنبه به تراکتور‌سازی رفت. من سال گذشته تیم را به تنهایی کهکشانی بستم و امسال هم قدرت ما خیلی بیشتر از این حرف‌هاست. هواداران نگران نباشند، ما تیم را به بهترین شکل ممکن بسته‌ایم. قلعه‌نویی نام 6 نفر را به ما داده بود و ما هم از آن لیست 5 نفر را جذب کردیم.

*اما به نظر می‌رسد جدایی تیموریان به تیم ضربه بزند.

رفتن آندو به ما ضربه زد اما این حق تیموریان بود که تیمش را انتخاب کند. من از او راضی هستم. این عرضه مدیرعامل است که یک جانشین خوب برای تیموریان پیدا کند. من هم به هواداران می‌گویم عجله نکنند و به من هم فشار نیاورند. یک هافبک قهار خارجی را جایگزین تیموریان می‌کنم.

ما با اقتدار هستیم، بی‌پول هم نیستیم فقط سرازیر شدن پول به باشگاه عقب افتاده که آن هم به دلیل بی‌تدبیری فرزامی بوده است. مطمئن باشید به زودی پول به باشگاه می‌آوریم. شما یک تیم پیدا کنید که شروع تمریناتش با 17 بازیکن بوده است. ما تاکنون بهترین تیم لیگ هستیم و تیم با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

*به نظر می‌رسد حفظ رحمتی و منتظری هم سخت باشد و حتی گفته می‌شود استقلال با دروازه‌بان تیم استرالیا مذاکراتی کرده است؟

تا روزی که به رحمتی قول داده‌ایم به تعهداتمان عمل کنیم، این اتفاق خواهد افتاد. ما بهترین دروازه‌بان ایران و آسیا را داریم و هیچ کس را جای او نمی‌آوریم. پژمان منتظری هم به خاطر استقلال و علاقه‌ای که به این تیم دارد یک پیشنهاد خوب را رد کرده و مطمئن باشید رحمتی و منتظری فصل بعد با استقلال هستند.

*گفته می‌شود در حال مذاکره با فرزاد آشوبی و احمد جمشیدیان هستید؟

من فقط این را می‌گویم که چون تیموریان بازیکن بزرگی بود این مسئولیت را می‌پذیرم که به جای او یک بازیکن بزرگ بیاورم. به زودی با بازیکن پرتغالی‌ که در تست پزشکی شرکت کرده نیز قرارداد امضا می‌کنیم.

*این روزها با رویانیان دچار اختلافاتی شده و درگیری‌های لفظی میان شما شکل گرفته است...

آقای رویانیان برخلاف چهره ظاهری‌اش حرف‌هایی می‌زند و به ما توهین می‌کند. من فعلا چیزی نمی‌گویم اما برای این کسی فکر نکند از او ترسیده‌ام می‌گویم رویانیان عددی نیست که بخواهد در مورد ما حرفی بزند و من به موقع جوابش را می‌دهم. فعلا او با پول‌های باد آورده جولان بدهد و بداند جوجه را آخر پاییز می‌شمارند و مثل او بی‌جنبه نیستم که به دوستانم توهین کنم.

* و سوال آخر. قرار است جام حذفی را در فصل جدید حذف کنند. شما با این مسئله موافقید؟

مسلما موافق نیستم. آیا کی‌روش به فدراسیون ما تعهد می‌دهد در صورت حذف جام حذفی تیم ملی به جام جهانی صعود کند و آیا او تضمین می‌دهد که اگر صعود نکرد نصف مبلغ قراردادش را نگیرد؟ من مطمئن هستم AFC هم با این نظر مخالفت می‌کند.
 

در واکنش به توهین به اسطوره

جوابیه ای به سایت تعفن بر انگیز هواداران امیر قلعه نویی / بـــله...ناصرخان هنوزم زنده است

ناصر حجازی، اسطوره بی چون و چرای فوتبال ایران، اسطوره ای فارغ از رنگ‌ها، آبی و قرمز ندارد همه به احترام ناصر حجازی می ایستند و کلاه از سر بر می‌دارند. او زنده است، او در قلب ما زنده است، او را در روح و روان خود احساس می‌کنیم، کالبدش به دست خاک سپرده شد تا ذره ذره وجودش ایران را بسازد، پیوند خوردن جسم پاک کوروش کبیر و ناصر کبیر برای ساخت ایرانی کبیر. هنوز سخنانش ورد زبان‌هاست، در کوچه و خیابان، در فضای مجازی، در قلب هر انسان آزاده ای هنوز هم سخنانش هست چرا که خودش هنوز زنده است.

انسان‌های بزرگ همواره دشمنانی دارند و ناصر خان کبیر هم از این قاعده مستثنی نیست، لانه های جاسوسی، لانه های زاغ‌ها و علی‌ها و لمپن ها همواره در کمین هستند تا از پرواز عقاب ابی ایران جلوگیری کنند اما آنقدر این انسان‌ها حقیر هستند و به مثابه این نیایش دکتر شریعتی «خدایا! تو را همچون فرزند بزرگ حسین بن علی (ع) سپاس می‌گزارم که دشمنان مرا از میان احمق‌ها برگزیدی، که چند دشمن ابله، نعمتی است که خداوند تنها به بندگان خاصش عطا می‌کند. » سپاس گذاریم که دشمنان اسطوره و تیم آبی انسان‌هایی احمق هستند و این نعمتی است از سوی خداوند برای بندگان خاصی همچون ناصر حجازی.

می‌گویند او و خانواده‌اش باند باز و مافیا هستند و در مقابل از فردی سخن به زبان می آورند که جز خود هیچ ایرانی ان‌ها را پاک نمی‌دانند، ابراهیم تقی پور، رامین محرم نژاد، ابراهیم توره، و حالا بائو (از اشکان نامداری و دهنوی بگذریم) که به وسیله باند این آغا در ازای بازی ضعیف و یا اخراج به تیم‌هایش می‌پیوندند، از باندهایی که به سکوها راه پیدا کرده‌اند و سالیان سال است که استقلال را وارد حاشیه می‌کنند تا سرورشان بازگردد، از باند سیاسی که از امثال رسولی نژاد و آقازاده‌اش و آقا زاده های دیگر ایجاد می‌شود تا مظلومی را به زمین بزنند تا او برگردد, از باند سونای زعفرانیه و جنگل ناهارخوران هم بگذریم؛ حال چگونه است که امثال حجازی که یک ایران به نامش قسم می‌خورند باند باز شده‌اند و این آغا پاک و مطهر!؟

می‌گویند که تمرین روز اول استقلال و فلان و بهمان، اینان فراموش کرده‌اند زمان ناصر خان حجازی تا هفته‌ها بالغ بر 2 هزار نفر در هر تمرین به دیدن تمرین می‌رفتند، بدون چاقو کشی و قمه کشی و بدون علی‌ها! از تمرین استقلال گفتید پس بگذارید بگوییم ان قمه کش‌ها که تمرین را با چاله میدان اشتباه گرفته بودند از کجا دستور می‌گرفتند، عکس زیر واضح است نه دروغ است و نه بدون سند و مدرک ... ببینید که چگونه عده ای از اوباش را استخدام کرده‌اند که انتقادها روی سکوها را با قمه و چاقو بخوابانند.


می‌گویند دنبال عکس همسر امیر قلعه نوعی هستید، می‌گفتید تا عکس‌های همسرش را به شما بدهیم، انسان‌های لمپن صفتی که در اعماق تاریخ و جهالت مانده‌اند و در مرداب کوته فکری دست و پا می‌زنند، انسان‌های عرب صفتی که هنوز هم زن را یک کالا برای مخفی ماندن در خانه می‌دانند، زن ایرانی همواره در تاریخ آزاد بوده است و با افتخار دوشادوش همسرش بوده، تفکرات عرب مآبانه این عده پاسخی برایش وجود ندارد چرا که فکر مسموم این افراد هنوز در تاریکی تاریخ و جهالت سرگردان است.

محبوبیت ناصر خان را نیمچه محبوبیت می‌دانند، آنان که 800 نفر در یک تمرین را محبوبیت تام و کامل می‌دانند ( ساندیس و کام که قدرتی عجیب دارد ) و فراموش کردند 2 یا 3 هزار تماشاگر تمرین زمان ناصر خان را، فراموش کردند زمان خاک سپاری ایشان را، می گویند خاک سرد است و خاطرات را از بین می‌برد این چه محبوبیتی بود که پس از گذشت یک سال هنوز هم تازه و گرم است و در سالگرد اسطوره آبی این جمعیت را به بهشت زهرا می‌کشاند؟

از پاکی  و درستی حرف می زنید , این کدام پاکی است که ذکر درون دهانش فحش های ناموسی است و توهین به بزرگ و کوچک , به خبرنگار و بازیکن , به مربی و پیشکسوت , می گویید پاک و مخلص و بدون ریا , به نام خدا و با آرزوی سلامتی برای حضرت مهدی و ما ممنون دار خون شهدا هستیم و بعد فحش ناموسی و بعد خم شدن زیر پرچم کشوری که همان شهدا آن را دشمن خود می دانستند و قسم یاد کردن که در هر جنگی زیر این پرچم باشند , و در اخر هم اجیر کردن عده ای ارازل و اوباش قمه به دست برای بستن دهن عاشقان استقلال ؟؟

موافقیم که بودن نام سر در باشگاهی که فقط رنگی از استقلال برایش مانده و به پاتوق سیاسیون و لمپن ها و علی‌ها تبدیل شده نباید به نام ناصر خان حجازی مزین شود، با این حرف تان موافقیم و نام این کمپ را به «رسولی نژاد و آقا زاده‌ها و لمپن پروران» تغییر نام داده‌ایم.
__________________________________________

امروز بحث جنگ استقلال و لمپن هاست , لمپن هایی که اول تابلو استقلال را بزیر کشیدند و بعد به اسطوره اش توهین کردند . شمایی که ادعای استقلالی بودن دارید این کدام ادعای پوچ و بی پایه و اساسی است که چشم از پایین کشیدن تابلو تیم محبوبتان و به زیر انداختن آن می بندید , به توهین به اسطوره باشگاهتان می بندید , ننگ بر انسان هایی که باز هم به نام استقلال , در مقابل توهین به استقلال و اساس های آن سکوت می کنند.

از امروز تمامی پیچ های استقلال و ناصرحجازی و تمام استقلالی های واقعی به حرمت استقلال و اسطوره همیشه جاویدانش کمر همت بستند به پاک کردن آسمان استقلال از ناپاکی و لمپن ها و نوچه پروران . هر کس که ادعای استقلالی بودن دارد و سکوت کند به خود , استقلال و ناصر خان توهین کرده است

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

در زر زر جدیدی که کردن ...اینقد کوته فکر و احمق هستند که 10نفر که دوس داشتن لباسهای متحد الشکل بپوشند رو اجیر کرده دونستند ولی لیدرهای قصاب همه خود جوش اومدن و همه جا هم با ایشون میرن...

آیا اینها هم اجیر شده هستند ؟!

آیا کسایی که لیگ هفتم بعد از باخت به پیکان توی این کلیپ اجیر شده های بُت شما رو خفه کردن هم اجیر شده اند ؟

وقتی کسی رو میخواید اجیر کنید باید نهایت پنهان کاری رو داشته باشید که کسی نفهمه نه اینکه رو پیراهن مردم بنویسید ناصر حجازی ! ولی شما حتی طریقه ی درست اجیر کردن هم بلد نیستید ....شایدم بلد بودید منتها نمیدونستید عکس قصاب تمرین در جاهای دیگه هم رویت میشه و لو میره!

آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال/ ستاره‌ها بلاتکلیف هستند!

آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال/ ستاره‌ها بلاتکلیف هستند!
باشگاه استقلال در شرایطی فصل نقل و انتقالات را سپری می‌کند که با وجود تلاش مدیرعامل این باشگاه، هنوز وضعیت بازیکنان تاثیرگذاری چون سیدمهدی رحمتی، کریم انصاریفرد، مجتبی جباری و آندرانیک تیموریان برای پوشیدن پیراهن آبی مشخص نشده است.

علی فتح‌الله‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات در باشگاه استقلال ضمن بیان مطلب فوق گفت: من روز پنجشنبه به صورت تلفنی با آندرانیک تیموریان صحبت کردم و با مذاکرات مثبتی با او داشتم. تیموریان به من قول داده است که اگر در ایران بخواهد به فوتبال خود ادامه دهد فقط در استقلال خواهد ماند.

وی در خصوص شرایط سیدمهدی رحمتی نیز خاطرنشان کرد: چهارشنبه شب مذاکرات خوب و مفیدی را به صورت تلفنی با رحمتی انجام دادم و او از من مهلت سه روزه‌ای خواست چون می‌خواست به اتفاق خانواده‌اش به مسافرت برود تا پس از آن مذاکرات نهایی را با او انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن اعلام بی نتیجه بودن مذاکراتش با جباری گفت: در حال حاضر با جباری به توافق مالی نرسیده‌ایم چون رقم پیشنهادی او بالاتر از آن چیزی است که مدنظر ماست. من به او گفتم می‌تواند طبق عرفی که برای بازیکنان در نظر گرفته شده با او قرارداد ببندم. قرار است جباری طی سه روز آینده در این خصوص تصمیم گیری کند.

فتح‌الله‌زاده در مورد کریم انصاریفرد نیز گفت: مذاکرات خوبی را با این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش انجام داده‌ایم و به توافقات خوبی نیز رسیده‌ایم تا به امید خدا طی دو یا سه روز آینده با این بازیکن قرارداد ببندیم. البته دوستان ما پیشنهادات مالی وسوسه کننده‌ای را به انصاریفرد داده‌اند که بالاتر از پیشنهاد مالی ماست اما همانطور که گفتم توافقات خوبی را با این بازیکن داشته‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: تا به امروز به طور رسمی با ایمان مبعلی، میثم بائو، قاسم دهنوی، هاشم بیک‌زاده، امیرحسین صادقی و امین منوچهری قرارداد بسته‌ایم و قرارداد بازیکنانی مانند پژمان منتظری، آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده، محسن یوسفی و میلاد میداوودی را نیز تمدید کرده‌ایم.

وی در خصوص بازیکنان خارجی که در تمرینات تیم استقلال حضور پیدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: دو بازیکن پرتغالی که مدنظر سرمربی تیم بودند چهارشنبه شب وارد ایران شدند تا از روز شنبه برای تست فنی در تمرینات تیم فوتبال استقلال حضور پیدا کنند. پست بازی این دو بازیکن هافبک میانی و مدافع است.

فوتبال جولانگاه افراد لات و اوباش نيست

فوتبال جولانگاه افراد لات و اوباش نيست كه بخواهند از يك فرد اسطوره مصنوعي درست كنند.

اتفاقاتي كه در اولين جلسه تمريني استقلال با امير قلعه‌نويي‌ رخ داد حرف و حديث‌هاي زيادي را به همراه داشته و در اين ميان شنيدن حرف‌هاي امير رضا واعظي آشتياني مديرعامل سابق استقلال در نوع خودش جالب توجه است. او مديري بود كه يكي از اختلاف‌هاي اساسي‌اش با  امير قلعه‌نويي در مورد افرادي بود كه در كنار اين مربي حضور داشتند.

آشتياني در واكنش با اتفاقات حاشيه‌اي در اولين جلسه تمريني استقلال مي‌گويد:« انتقاد من هم به مسوولان دولت است و هم به مسوولان ورزش كه حالا اين فضا به وجود آمده تا يك عده اوباش و بازو كلفت محيط مقدس ورزش را آغشته به گوساله كشتن و اوباش‌گري مي‌كنند و  اين مسائل با روح ورزش و هيچ ادبياتي جور در نمي‌آيد. واقعا نمي‌توان گفت كه اسم اين حركات و اين اتفاقات چيست و متاسفم كه مسوولان خصوصا رئيس ورزش سكوت كرده است.»

آشتياني در پاسخ به اين سوال كه آيا خانواده حجازي حق دارند بابت اين اتفاقات ناراحت باشند. خاطرنشان مي‌كند:«‌ جدا از اين بحثي كه اشاره كرديد بايد بگويم مقصر آنهايي هستند كه چنين فضاهايي را به وجود مي‌آورند. اگر من مسوول بودم مطمئنا اين اتفاقات را بررسي مي‌كردم چون فوتبال جولانگاه افراد لات و اوباش نيست كه بخواهند از يك فرد اسطوره مصنوعي درست كنند.»

مديرعامل سابق استقلال در قسمتي از حرف‌هايش مي‌گويد:« متاسفانه خيلي‌ها سكوت مي‌كنند و هيچ عكس‌العملي نشان نمي‌دهند و براي باشگاه استقلال هم جاي تاسف دارد كه  اسم فرهنگي را يدك بكشد ولي افراد اوباش و بازو كلفت در تمرين اين تيم جولان مي‌دهند. به طور حتم در محل تمرين استقلال خانه‌هاي مسكوني وجود دارد و خيلي از خانواده‌ها و فرزندانشان شاهد چنين اتفاقات زشتي هستند.»

آشتياني تاكيد مي‌كند:« اگر مدت‌ها پيش با ضاربان علي دايي برخورد جدي صورت مي‌گرفت و جلوي اوباش‌ها گرفته مي‌شد و جريمه سنگيني براي آنها در نظر مي‌گرفتند اين اتفاقات نمي‌افتاد. در آن زمان مديرعامل وقت پرسپوليس كه نوچه‌پرور بود از ضاربان دايي و اوباش‌ها حمايت كرد و نتيجه‌ همين كارها اتفاقاتي است كه امروز شاهد آن هستيم. فوتبال جاي انسانيت، پاكي، سلامت و صداقت است ولي متاسفانه بايد شاهد اين صحنه‌هاي زشت باشيم.»

آتيلا حجازی: ارتباط با چاقوكش و لات در فرهنگ خانواده ما نيست

هميشه با افراد تحصيلكرده و با شخصيت نشست و برخاست داشتيم در ضمن حرف‌هايي كه من مي‌زنم به هيچ عنوان جنبه توهين ندارد.

بعد از اتفاقاتي كه روز يكشنبه در تمرين استقلال رخ داد همسر مرحوم حجازي در مصاحبه‌اي نسبت به اين مسائل واكنش منفي نشان داد و حالا آتيلا حجازي هم نسبت به اين موضوع واكنش نشان مي‌دهد.

آتيلا حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌كند:«‌ من حرف‌هايي كه مادرم در مورد اتفاقات اخير زده را تاييد مي‌كنم. در فرهنگ خانوادگي ما ارتباط با افراد لات و چاقوكش يا ارتباط با ليدر و بوقچي جايي ندارد. تا آنجا كه يادم مي‌ايد هميشه با افراد تحصيلكرده و با شخصيت نشست و برخاست داشتيم در ضمن حرف‌هايي كه من مي‌زنم به هيچ عنوان جنبه توهين ندارد.»

حجازي در مورد حرف‌هاي مادرش كه گفته نام كمپ ناصر حجازي بايد تغيير كند مي‌گويد:« اگر اين اتفاقات قرار است ادامه داشته باشد بهتر است كه اسم كمپ را عوض كنند. در اين ميان فقط نام پدرم مطرح نيست و اسم استقلال هم مطرح است چون اين باشگاه هميشه جاي افراد با شخصيت، با كلاس و با سواد است. ما هميشه چه در استقلال باشيم و چه نباشيم موفقيت اين تيم را مي‌خواهيم. در ضمن معتقدم آدم جمع كردن يا جمع كردن افراد لات و چاقوكش خيلي آسان است. محيط ورزش و روح ورزش با اين مسائل جور در نمي‌آيد و من اميدوارم شاهد چنين اتفاقاتي نباشيم.»

فیروز کریمی: نزدیک بود شیشه تلویزیون را بشکنم

تا حالا یک چنین بازی بی قید و بندی از تیم ملی فوتبال ایران ندیده بودم ومشخص بود که اصلاً روی این تیم کاری صورت نگرفته است.

گل

فیروز کریمی سرمبی با سابقه فوتبال ایران در مورد توقف ایران مقابل قطر و تاکتیک تیم ملی در این بازی حرف های جالبی می زند.

آقا فیروز در مورد بازی سه شنبه شب حرف هایش را اینگونه آغاز می کند:« بازی ایران برابر قطر را تماشا کردم اما از فرط ناراحتی و بی خیالی بازیکنان و سرمربی، نزدیک بود شیشه تلویزیون را بشکنم.تا حالا یک چنین بازی بی قید و بندی از تیم ملی فوتبال ایران ندیده بودم ومشخص بود که اصلاً روی این تیم کاری صورت نگرفته است.»

او ادامه می دهد:« مقابل تیمی به نام قطر که باید روی زمین کار می کردیم، تمام تفکرات کادر فنی روی بازی هوایی معطوف شده بود.دلم برای یکصدهزار هوادار وعاشق تیم ملی سوخت که وسط هفته آمدند به ورزشگاه آزادی واین همه تیم را تشویق کردند. لااقل بخاطر گل روی اینها، یک گل می زدیم و بعد به همان سیستم بازی بزن زیرش روی می آوردیم!»

کریمی می گوید:« ترکیب مهره چینی تیم اصلا درست نبود چرا که ما در ورزشگاه خانگی خودمان بازی می کردیم و دلیلی نبود که تنها از یک فوروارد استفاده کنیم، آقای کی روش باید ازهمان ابتدای بازی با سه مهاجم به سمت دروازه قطر یورش می آورد و فرصت حضور این تیم در زمین ایران را از آنان سلب می کرد.»

او تاکید می کند:« من نمی دانم ترس کوئیروش از چیست؟ مگرنه اینکه اگریک بازی خوب و زیبا و تماشاگرپسند ارائه دهیم ولو اینکه ببازیم، همه راضی خواهند بود، پس دلیل اینکه ما یک بازی ضعیف و بی برنامه را به نمایش بگذاریم چیست؟ آقای آتوری یک هفته است دارد می گوید که من در ورزشگاه آزادی از ایران مساوی خواهم گرفت اما مربی و کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان برای مقابله با حرف این آقای برزیلی واثبات خلاف حرف و ادعای ایشان نه تنها کاری نکرد بلکه به اثبات حرف اتوری نیز کمک کرد.امیدوارم بازهم به جایی نرسیم که برویم برای صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی دخیل ببندیم!»

احتمال جدايي هافبک تيم استقلال زياد است

اعضای باشگاه استقلال با وضعیت متفاوتی قصد دارند هر طور شده این بازیکن را حفظ کنند، حتی امیر قلعه نوعی از مسئولان درخواست کرده است تا هر طور شده این هافبک را در تیم نگه دارند زیرا وی برای فصل جدید به حضور این بازیکن نیازمند است و نمی تواند جای خالی وی را با بازیکن دیگری پر کند.

 گفتنی است، این بازیکن که تا بحال از چند تیم قطری و اماراتی با پیشنهادات قابل توجه روبرو بود این بار با شرایط متفاوتی روبرو شده است که نمی تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

 دعوتنامه از تیم فنر باغچه ترکیه به دست این بازیکن رسیده است و مسئولین این تیم خواهان حضور آندو در لیگ ترکیه شدند.
 این درحالی است که تیموریان قراردادی با استقلال ندارد و به همین دلیل وی پس از رهایی از بازی های تیم به دنبال سفر به ترکیه است تا وضعیت خود را بررسی کند.

 این بازیکن یک هفته است که این پیشنهاد را دریافت کرده است اما قصد دارد بدون سر وصدا وضعیت را تحلیل کند و پس از آن در خصوص شرایط خود و آینده اش تصمیم گیری کند.

 تیموریان از طرفی اعلام کرده بود که برای ماندن در استقلال برنامه دارد، اما پیشنهاد دیگر ترکیه را نمی تواند نادیده بگيرد زیرا حضور در این کشور با دیگر کشورهاي عربی و حضور در تیم های قطری یا اماراتی کاملا متفاوت است به همین دلیل وی برای مذاکره اقدامات لازم را انجام می دهد./

مناظره رویانیان و فتح‌الله‌زاده،

مناظره رویانیان و فتح‌الله‌زاده، جمعه در برنامه ورزش و مردم

مدیران دو باشگاه بزرگ ایران فردا (جمعه) در برنامه ورزش و مردم مناظره می‌کنند.

ورود پر سر و صدای محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به بازار نقل و انتقالات، اتفاقی بود که صدای بعضی از مدیران باشگاه‌ها را درآورد. یکی از مدیرانی که نسبت به خریدهای محمد رویانیان اعتراض کرده، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال است. برخی از مدیران باشگاه‌ها معتقدند رویانیان با رقم‌های نجومی که به بازیکنان پیشنهاد می‌دهد، بازار نقل و انتقالات را به هم ریخته است. از طرفی رسولی‌نژاد، رئیس هیات مدیره استقلال هم چند روز قبل گفت که رویانیان بازار نقل و انتقالات را به هم ریخته است. دیروز هم علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال به خودروهایی اشاره کرد که رویانیان از دولت می‌گیرد و با کمک آن‌ها، تیمش را می‌بندد.
رویانیان هم خیلی زود در رسانه‌ها جواب او را داد و گفت که این خودروها بنز هستند و دولت بنز ندارد که به او کمک کند، بلکه اگر قرار باشد دولت خودرویی به پرسپولیس بدهد، باید سمند بدهد. سایت باشگاه پرسپولیس هم مطلبی منتشر کرد که در آن نوشته شده بود این خودروها، بخش کوچکی از برنامه‌های اقتصادی باشگاه پرسپولیس هستند.
حالا قرار است رویانیان و فتح‌الله‌زاده صبح جمعه به برنامه ورزش و مردم بروند و در مورد این مسائل و همچنین خریدهایی که در نقل و انتقالات انجام داده‌اند، با یکدیگر مناظره کنند.

جباری با مدیرعامل استقلال به توافق مالی نرسید

جباری با مدیرعامل استقلال به توافق مالی نرسید/ مهلت سه روزه به رحمتی
مجتبی جباری که یکی از بازیکنان پرسروصدای فصل نقل و انتقالات ادوار گذشته لیگ برتر بود، در نقل و انتقالات فصل دوازدهم هم نگاه ها را به سوی خود معطوف کرده و پس از نشستی که امروز با مدیرعامل استقلال داشت از نظر مالی با وی به توافق نرسید.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ویژه علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال با مجتبی جباری هافبک ملی پوش این تیم صبح امروز پنجشنبه برگزار شد و طرفین پیشنهادات خود را ارائه کردند اما در پایان در مورد مسائل مالی به توافق نهایی نرسیدند.

در حالی که مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند تا جباری را برای فصل آینده حفظ کنند، به نظر می رسد پیشنهاد خارجی هافبک میانی استقلال را برآن داشته تا پیشنهاد مالی بالایی به باشگاه استقلال بدهد.  قرار است در نشست هایی که طی سه روز آینده بین فتح الله زاده و جباری برگزار می شود، تکلیف این هافبک ملی پوش برای فصل آینده مشخص شود.

همچنین علی فتح الله زاده مذاکرات تلفنی را با سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان انجام داده و به توافقات ابتدایی نیز دست پیدا کرده اند. با این حال قرار است در بازگشت رحمتی از مسافرت مذاکرات نهایی انجام شود. این مذاکرات سه روز دیگر انجام می شود تا تکلیف رحمتی هم اوایل هفته آینده مشخص شود.

استقلال را کهکشانی‌تر می‌بندیم

فتح‌الله‌زاده پس از ابقا در استقلال: به خاطر این‌که دست هیات مدیره باز باشد استعفا دادم/ استقلال را کهکشانی‌تر می‌بندیم

لیگ برتر - ایسنا نوشت:

مديرعامل استقلال كه با استعفايش مخالفت شد و در استقلال ماند، گفت كه از امشب كارش را براي جذب بازيكنان مدنظر امير قلعه‌نوعي آغاز مي‌كند.
علي فتح‌الله‌زاده درباره جلسه امروزش با رسولي‌نژاد و قلعه‌نوعي، اظهار كرد: با اينكه دوستان هيات مديره لطف داشتند و مرا ابقا كردند، من به خاطر اينكه دست آنها باز باشد و بتوانند راحت‌تر تصميم بگيرند، استعفا دادم و اين مساله مورد مخالفت شديد رييس هيات مديره استقلال قرار گرفت. ضمن اينكه براي عقب نماندن استقلال در كورس نقل و انتقالات بايد از همين امشب كار را آغاز كنيم و هواداران مطمئن باشند كه با دوستان تيم قدرتمندي را خواهيم بست.
فتح‌الله‌زاده در ادامه گفت: براي اينكه هيچ مشكلي بين ما وجود ندارد و هرچيزي كه بود امروز مرتفع شد و همه يكدل و همدل براي سربلندي استقلال و حضوري قدرتمند در ليگ برتر، جام حذفي و ليگ قهرمانان تلاش مي‌كنيم. ضمن اينكه از هواداراني كه در اين مدت مقابل باشگاه مي‌آمدند و تشويق مي‌كردند تشكر مي‌كنم.
مديرعامل استقلال ادامه داد: انشاءالله از امشب كار را براي گرفتن بازيكنان شروع خواهيم كرد و فردا صبح خبرهاي خوشي را براي هواداران خواهيم داشت. اگر خدا بخواهد، تيمي كهكشاني‌تر را تقديم هواداران استقلال مي‌كنيم.
فتح‌الله‌زاده با تشكر از همكاران فصل گذشته تيم فوتبال استقلال گفت: لازم است در اينجا از كادرفني، پرويز مظلومي و بهتاش فريباي عزيز، ترابپور، حجازي،‌ مولايي، پزشكان تيم و... تشكر ويژه‌اي داشته باشم كه زحمت زيادي كشيدند و من شرمنده آنها هستم كه نتوانستم از لحاظ مالي آنچنان خوب انتظاراتشان را برآورده كنم. مطمئنا تمام مطالباتشان را تا ريال آخر پرداخت خواهيم كرد. از هواداران و بازيكنان تيم و خسرو حيدري عزيز هم تشكر مي‌كنم و امسال هم در خدمت خسروي حيدري عزيز هستيم.
مديرعامل باشگاه استقلال اظهار كرد: دنبال بازيكناني هستيم كه هواداران آنها را دوست دارند.
او همچنين درباره شايعه رفتن جباري و رحمتي هم به خاطر مشكل با قلعه‌نوعي گفت: قلعه‌نوعي دو ليست 10 نفره داده است و در ليست اول اسم رحمتي و جباري هم وجود دارد، همانطور كه خود قلعه‌نوعي هم گفته است براي تسويه‌حساب شخصي به استقلال نيامده و استقلال متعلق به همه هواداران است و ما سربازان آنها هستيم و كسي براي نظرات شخصي خودش كار نمي‌كند.