اس اسی های وفادار بیان تو

قدم همه استقلالی های وفادار رو چشم ماست

اس اسی های وفادار بیان تو

قدم همه استقلالی های وفادار رو چشم ماست

فتح الله زاده:اس اس برنده دادگاه سی ای اس(؟!) شد

سلام بروبچ.خوبید؟چه خبرها؟عکس حاجی رو!چه بامزه است!من که چند ساعت پیش تو اخبار شنیدم خسرو دیگه داره میاد اس اس بحول و قوه الهیی.یه بازیکن هم از آلومینیوم آوردند که اسمش رو یادم رفت.هر کی میدونه به من بگه.خب امروز با یه خبری اومدم که البته زیاد ازش سر در نیاوردم ولی باعث خوشحالیه.حاجی فتحی(مسخره نمیکنما!چون دوستش دارم اینجوری میگم.باور کنید!والا به خدا!) گفته که با سعی و تلاش زیاد تیم حقوقی اس اس بمدیریت دکتر محمد نبی بالاخره باشگاهمون برنده دادگاه سی ای اس شد.با این جلسات مکرری که حاجی و وکلای اس اس تو سوییس برگزار کردند در نهایت ادعای شرکت آلفا و آقای کوشانفر(؟!) رد شد.بذارید توضیح بدم.این شرکت آلفا 1میلیارد و 200میلیون از اس اس خسارت خواسته و نمیدونم چرا.اما در نهایت با وجود همه کار شکنی هایی که از داخل و خارج کشور بر علیه اس اس بوده این موضوع به نفع اس اس منتفی شده.در نهایت هم حاجی از همه همراهاش تو حل این موضوع به خصوص دکتر محمد نبی تشکر کرده این موضوع رو به همه فوتبالدوستای ایران و اس اسی ها تبریک گفته.خب تموم شد.نظر یادتون نره ها!بای بای تا آپ بعدی.

منبع:سایت رسمی باشگاه

صحبتهای مهدی با یه سری عکس

سلام.خوبید.میبینم که تیموریان هم قرارداد بست.خب انگار زیاد هم بد پیش نمیره.امروز میخوام حرفهای رحمتی رو تو کنفرانس خبری براتون بگم.راستی بچه ها موافقند که خبرها رو به زبون خودم بگم تا بیشتر ارتباط برقرار کنه.ضمنا شنیدم یه اختلافاتی داره بین حاجی و مظلومی و فرهاد و باشگاه بوجود میاد.یعنی راسته اینها؟!!!هنکه هم که همین الان شنیدم با اس اس قرارداد بست!خسرو هم که دیگه داره یواش یواش میاد. حالا بریم سراغ حرفهای مهدی که یه متن حدودا 50خطه بوده که من تو 8خط براتون نوشتم!!!نظر یادتون نره ها!


مهدی گفته تو 11سالی که تو فوتبالم نه خیلی مغرور شدم نه خیلی مغموم!2سالی که تو اس اس بودم زیاد خوب نبود اما قول میدم از این به بعد بهتر باشه.حقوقم همیشه به اندازه بوده و هیچوقت زیاده خواهی نکردم.نمیدونم گناهم چیه که یه سری ها به من حمله میکنند.من برای تیم ملی هم کم نذاشتم.

از مردم و باشگاه سپاهان هم متشکرم.از نیم فصل دوم هم گفته بودم ممکنه سال دیگه نباشم.شایعه بود که واسه اس اس شرط گذاشتم.من قبل اردوی اتریش هم گفتم که میام اس اس.با لنگپولیس هم هیچ مذاکره ای نکردم و هیچ شرطی هم نذاشتم براشون و اصلا هم به سازمان لیگ نرفتم.مصدومیتی هم ندارم.(کلا همه چی رو انکار کرده!)

همچنین افتخارمه که پیراهن مرحوم حجازی رو تن میکنم و اینکه ایشان گفته بود من او را یاد جوانی اش میندازم.

در آخر هم گفته شایعه که همه جا هست.فقط میخوام که همه خبرهای مربوط به من رو از سایت شخصیم پیگیری کنند.

 




منبع:سایت رسمی باشگاه اس اس



راستی بچه ها دقت کردید امسال اس اس زده تو خط مو بلندها؟!!!قبول ندارید این عکسها رو ببینید.


مهدی خودمون

البته موهای آندو الان بلندتره!

هوار از کرار قشنگتر بود لااقل!

                                                                                                                                 بای بای. تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

رقبا سخت به جون هم افتادند!

 

  

سلام بچه ها.خوبید؟من بالاخره اومدم.این امتحانهای کله کچل کن بالاخره تموم شدند و ما هم راحت شدیم.اما یه چیز جالب!میخوام شیوه نگارش آپ هام رو تغییر بدم.تو شیوه قبلی خیلی نوشته ها رسمی بود و به نظرم این زیاد جالب نیست.آپ هام رو دیگه به زبون خودم مینویسم نه زبون رسمی!تو نظرها بهم بگید خوبه یا نه!حالا بریم سراغ آپ امروز.

جونم براتون بگه امروز اخبار گوش دادیم دیدیم ای بابا حاجی جونمون سریعا قضیه کش رفتن بازیکنمون از جانب لنگستانی ها رو جبران کرد.اون هم عجب جبرانی!ظاهرا آقای هنکه که قرار بود بره پیش اونا بشه دستیار استیلی اومد پیش ما که لابد بشه دستیار مظلومی دیگه!عجب خبری بود خدایی!روحم شاد شد البته اگه راست باشه!ضمنا این خبره یه جورایی بمب لنگستانی ها رو خنثی کرد!طفلکها اومدند ادینهو رو خریدند بترکونند!اما کلا خودشون ترکیدند!تو سایت اس اس هیچی از این مورد نوشته نشده!اما تو سایت استقلالی.کام و بقیه خبرگزاری ها یه چیزهایی هست!ضمنا یه چیزهایی هم شنیدم که انگار جلال حسینی رو هم لنگستانی ها میخوان کش برن!امیدوارم دروغ باشه!اگر راست باشه لنگستانی ها امسال باید اکثر سرمایه شون رو به دلیل بازیکن دزدی بدن به اس اس و بعد ورشکسته بشن و بعد دربی چی میشه؟!اما خب خبر خوب اینه که کرار دیگه اومد!عکسهاش رو امروز با پیراهن خوشرنگ اس اس دیدم.حالا شما بگید نظرتون چیه درباره اینا!تا آپ بعدی به درود! 

 

 

منبع:استقلالی.کام